8.00–9.00 Prijava in priprave stojnic
9.00–9.10 Nagovor organizatorice posveta, Mateja Peršolja, OŠ Preserje pri Radomljah
9.15–10.15 Didaktika formativnega spremljanja, dr. Natalija Komljanc, ZRSŠ
10.15–10.45 Odmor (kava, čaj) in druženje ob stojnicah
10.45–11. 45 Kako formativno spremljati in ocenjevati, da je v skladu s pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju? (Merila in povratna informacija.), Mateja Peršolja, OŠ Preserje pri Radomljah
11.45–12.00 Druženje ob stojnicah
12.00–13.00 Kosilo in druženje ob stojnicah.
13.00–13.30 Predstavitev računalniškega programa za formativno spremljanje, eŠola d.o.o.
13.30–14.30 Kako načrtovati in formativno spremljati projektno in medpredmetno učenje? Kristina Ferel, OŠ Preserje pri Radomljah
14.30–14.45 Odmor za kavo in druženje ob stojnicah
14.45–15.45 Kako ustvariti okoliščine za ustvarjalno delo zaposlenih? Ana Nuša Kern, ravnateljica OŠ Preserje pri Radomljah
15.30–15.45 Zaključek plenarnega dela in druženje ob stojnicah
15.45–17.00 Klepet z razstavljavci na stojnicah.
Prispevki avtorjev se skrivajo pod rdeče obarvanimi naslovi. Raziščite primere kolegov, ki bodo vam v podporo pri formativnem sprmeljanju v razredu.
1. triada
Branje, matematika in tvorjenje zgodbe v 2.r, Mateja Hleb, OŠ Griže
Merila in pripomočkiv prvem razredu (LUM, SPO), Kristina Cencič, OŠ Vojke Šmuc, Izola
Opismenjevanje z medvrstniškim sodelovanjem, Ana Šoba, OŠ Miklavž na Dravskem Polju
Tehniški izdelek, Maja Pur Tretjak, Prva OŠ Slovenj Gradec
Izboljševanje izdelkov z merili, Darinka Čobec, OŠ F. Kranjca Celje
English Literacy Development, based on Convergent Pedagogy, Formative Assessment, Choice Theory and Stories, Nataša Puhner, OŠ Preserje pri Radomljah
Samoregulacija vedenja, Nataša Lenarčič, OŠ Preserje pri Radomljah
FS s piktogrami, Mojca Vodušek, OŠ Breg, Ptuj
2. triada
Naše korenine, Irena Kos, Nataša Bukovšek Kosi, OŠ Miklavž na Dravskem Polju
Uvajanje FS v 4. razredu, Simona Kavčič, OŠ 8. talcev, Logatec
Raziskovanje, Melita Jelić, OŠ Vojke Šmuc, Izola
Medpredmetno in projektno delo, Kristina Ferel, OŠ Preserje pri Radomljah
Kako se lotiti s FS v 4. razredu, Maja Trojner Besedić, OŠ Sladki Vrh
Tvorjenje različnih vrst besedil/ Tehnični izdelek, Martina Govejšek, OŠ Griže
FS v 4. in 5. razredu, Blanka Uršič, OŠ Vojke Šmuc, Izola
FS pri tujem jeziku (ITA), Anita Milunić, OŠ Barilović, Hrvaška
English Literacy Development, based on Convergent Pedagogy, Formative Assessment, Choice Theory and Stories, Nataša Puhner, OŠ Preserje pri Radomljah
3. triada in srednja šola
Formativno spremljanje pri pouku slovenščine, Janja Draškovič, OŠ Miklavž na Dravskem polju
Pomen samovrednotenja in medvrstniške povratne informacije za samoregulacijo učenja (slovenščina), Irena Humar Kobal, OŠ Dornberk
Ne moreš me učiti, ker se učim sam, Petra Rodman, OŠ Šturje
FS pri pouku glasbe, Andreja Konovšek, OŠ Griže
FS pri pouku glasbe, Marija Meklav, OŠ Hajdina
FS pri matematiki z uporabo tehnologije, Anamarija Cencelj, OŠ Griže
FS v mojem razredu (matematika), Lidija Jug, OŠ Sladki Vrh
Kako začeti uvajati osebno mapo v podporo FS (matematika), Bojana O. Bižal, OŠ Stara Cerkev
Moji začetki s FS (matematika), Ana Canzutti, OŠ Dornberk
Preiskovalne naloge, portfolio in redovalnica (matematika), Mateja Peršolja, OŠ Preserje pri Radomljah
Mapa dosežkov, formativna pot učenja, zorenja in dosežka (zgodovina, geografija), Karmen Simonič Mervic, OŠ Črni Vrh
Korak za korakom v formativno spremljanje (zgodovina), Anita Zelenko, OŠ Sv. Jurij ob Ščavnici
FS pri tvorbi besedil pri angleščini, Polona Jelen, OŠ Griže
Spremenjena kultura poučevanja-osvoboditev od znanega (biologija), Zorica Potisk, Gimnazija Kočevje
FS učencev s posebnimi potrebami v srednji šoli in zadnji triadi OŠ, Simona Podobnik Uršič
Formativno spremljanje pri tujem jeziku, Anita Milunić, OŠ Barilović, Hrvaška
Program za formativno spremljanje v podporo učitelju, eŠola d.o.o.
Interaktivni zaslon za aktivno učenje, Inovatio d.o.o.
Mateja Peršolja s.p., Ulica S. jenka 13a, 1230 Domžale v partnerstvu z OŠ Preserje pri Radomljah in podjetjem eŠola d.o.o.