EVALVACIJASamovrednotenje, samopresoja

Z namenom ugotavljanja kakovosti doseženih ciljev in načrtovanja izboljšav v znanju.

Po zapisanih merilih opravimo proces samoevalvacije in načrtujemo izboljšanje – samoregulacija.

Načrtovanje, ki je bilo v začetku skupinsko postane individualno, v skladu z osebnim ciljem. Pomagamo si lahko z vprašanji:

1. Kaj znam?

2. Kaj mi še ne gre? / Kaj se bom še naučil?

3. Kako?

4. Kdo mi bo pomagal? Kje lahko poiščem pomoč?

5. Osebni načrt, če je potrebno po dnevih in s konkretnimi nalogami.

Pri tem učencu pomagamo, saj je pri neuspešnih učencih ravno tu šibko področje. Ne znajo si pomagati sami.

POSNETEK WEBINARJA O SAMOPRESOJAH UČENCEV IN DIJAKOV: https://fb.watch/5l0WxX7m8V/

PRIMERISamopresoje učencev

na podlagi opredeljenih ciljev in/ali meril uspešnosti.

Učencem lahko pomagamo z začetki stavkov:

  • Dobro znam…
  • Naučiti se želim…
  • Ta izdelek sem izbral ker…
  • V zapisu si dobro…
  • Predlagam, da izbolšaš še…

PRIMERI:

Samopresoja izrazi enačbe in uporaba, preverjanje s samopresojo doseganja ciljev ob koncu poglavja

Samopresoja znanja in učenja o decimalkah

samopres prime 2_z
samopresoja narek prim 1_z
20190905_145015_z
20190913_095510_z
P1310645
samopresoja7r_1