Dobre ideje. Spodbudne besede.
Organizacijo in vse predavatelje. Ideje in inspiracije, ki ste jih podelili z nami.
Stojnice in predavatelja Jamesa.
Organizacijo, tople in prijetne ljudi, polno novih idej in motivacija za delo.
Tekočo organizacijo. Nesebično širjenje znanja, izkušenj.
NOV PRISTOP v poučevanju.
Organizacijo dogodka, lokacijo, predavanja, Jamesa.
Primere dobre prakse, uporabo digitalne tehnologije.
Dobri odnosi. Sodelovanje. Motivacija drug drugemu za uspeh. Ustvarjalnost. Življenjska znanja.
Navdušenje pri učencih brez ocen.
Predavanje Jamesa Nottinghama. Zelo dobro predavanje, koristno …
Organizacijo, kvalitetno izbrani predavatelji, odlična predstavitev na delavnicah, delo iz prakse ter konkretna predstavitev na stojnicah! Tako material kot razlaga učitelja, ki je to predstavljal.
Vse. Organizacijo. Predavatelje. Jamesa! Matejo!
Raznolikost in pestrost programa.
Predavatelje, učiteljice in vse ideje ki ste nam jih ponudili, da bi splezali iz brezna.
Celotno organizacijo in energijo tako sodelujočih, kot tudi obiskovalcev.
Organizacijo in izvedbo delavnic.Uporabnost idej.
Vse predstavitve. Hvala za navdih in pomoč.
Dobre ideje in spodbudne besede za delo v prihodnje.
Izjemno, odlična izkušnja, svež veter v jadra in kot navdih.
Uporabne vsebine, konkretni primeri, super predavatelj.
Organizacijo, predavatelje, vzporedni program in pogum ekipe.
Vsa predavanja. Resnično navdihujoče. Hvala.
Organizacijo, odlične goste, navdihujoče!
Odlična organizacija, veliko novih vsebin, spoznanj … Bravo!
Organizacijo, priložnost za predstavitev na stojnici. Dobile smo veliko novih idej, ki jih bomo prenesle v naš kolektiv in s tem spodbudile še koga k FS.
Organizacijo, predavatelje, stojnice – brez napak.
Pohvalila bi program celotnega dne, primere dobre prakse na stojnicah in delavnice. Super izkušnja.
Odlično organizacijo, uporabne vsebine, vse predavatelje in magično Matejo Peršolja, ki si je drznila uresničiti svoje in naše sanje. Skupaj zmoremo.
Tako voljo in uspešnost, angažiranost pri vpeljevanju FS po šolah. Veliko truda vloženega in hvala za vsa posredovanja.
Energijo in profesionalnost g. Jamesa.
Konkretnost delavnic.
Predavatelje in vodje delavnic (FS v prvem triletju), predstavitve na stojnicah, organizacijo, vsebine. Hvala!
Predavatelje, učitelji s predstavitvami na delavnicah in vso celotno organizacijo. Bilo je poučno, veliko bom odnesla s seboj v razred. Hvala.
Super predavatelja, ki je v 1 uri razložil bistvo formativnega spremljanja pouka. James odličen si, lahko bi te poslušali več ur!
Jamesa Nottinghama, Valentino na delavnici TJ in stojnice ter pripravljenost teh učiteljic, da delijo material z nami.
Srčno druženje, spoznavanje. Medsebojno sodelovanje in izmenjava izkušenj. Hvala za to priložnost.
Organizacijo celotnega dogodka, časovno razporeditev predavanj, delavnic, predstavitev dobrih praks, pogostitev in goste. Kar tako naprej. 🙂
Učna pot in merila uspešnosti.
Osebno rast, povezanost z učenci, energijo, raziskovanje.
Učna pot, merila, diagnostika. Brezno učenja, veščine, učinek učenja.
Da učenci sami določijo cilje učenja.
Povratno informacijo.
Merila uspešnosti.
Merila skupaj z učenci, brezno, učne poti.
Pot učenja, učne spretnosti, brezno učenja, merila uspešnosti, povratna informacija.
Solo taksonomijo.
Brezno učenja, učna pot, med vrstniško vrednotenje …
Pot učenja in merila uspešnosti so vsakodnevna rutina pri pogovoru, pri SLJ, SPO, MAT … med odmorom.
Pot učenja, kriteriji uspešnosti, kritični prijatelj, samoevalvacija.
Korake formativnega učenja.
Učno pot, merila uspešnosti, dejavnosti za aktivno učenje, delo po skupinah, med vrstniška povratna informacija …
Mavrična pot, pot učenja je postala rutina, merila uspešnosti vpeljana v rutino in pri pouku …
Osredotočenost na posredovanje kvalitetne Pl.
Notranja motivacija za učenje.
To, da živim po načelih formativnega, da diham čisti, sveži zrak, ki vedno pihlja drugače in močneje.
Povratna informacija otroku z besedami, brez točk.
Brezno učenja, učna pot, vsi koraki FS …
Samorefleksija.
Učne poti, nadgradnja dokazov o učenju.
Kakšna je tvoja raven zavzetosti?
Učno pot, brezno učenja, evalvacijske strategije.
Primere dobre prakse.
Učna pot, brezno učenja, FS tudi na izven šolskih bivanjih.
Razvijanje veščin uspešnega učenca.
Samoocenitev s prsti, povratne informacije učencev, merila po stopnjah.
Vse korake FS. Brezno učenja.
Počasi a vztrajno vključujem posamezne elemente. Na lanskem posvetu sem zelo nazorno spoznala učno pot, ki jo poskušam implementirati tudi v svojo prakso.
Začrtanje učne poti, določanje ciljev, meril uspešnosti, povratna informacija – v vse smeri.
Načrtovanje učne poti, kriterije uspešnosti, med vrstniška meditacija, samo vrednotenje, aktivacijo predznanja.
Kriteriji znanja, aktivacija znanja, samovrednotenje, načrtovanje učne poti.
7.30 – 8.30 Priprava stojnic za tržnico in razstavnih prostorov
8.00 – 9.00 Registracija udeležencev
9.00 – 9.10 Pozdrav vodje posveta
9.15 – 10.45 Challenging Learning – James Nottingham
10.45–11.00 Kava, čaj
11.00 –12.30 Delavnice z izkušnjami učiteljev in ravnateljev (podrobnejši opis):
12.45–13.15 Formativna pedagogika in razvoj šole – Mateja Peršolja
13.15–14.00 Kosilo (in stojnice)
14.00–15.00 Druženje ob stojnicah
15.00–15.30 Predstavitev gostov in sponzorjev
15.30 – 16.15 Okrogla miza z gosti: Šola 2030
16.15 –17.00 Zaključek in druženje ob stojnicah:
Predavanja bodo simultano prevajana v slovenščino.
Delavnice sprejmejo od 20 do 50 udeležencev. Delavnico svetovanja pri razvoju šole, namenjeno ravnateljem, bosta vodili Mateja Peršolja in Charlotte Booth, trenerka učiteljev pri Essex Council, neodvisna svetovalka ter bivša ravnateljica šole, ki je izpeljala tranzicijo več šol.
Na delavnice se boste prijavili v marcu 2023. Prijavnico boste prejeli na e-naslov. Upoštevan bo vrstni red prijav. Več informacij o delavnicah januarja 2023.
PREDSTAVITEV NA TRŽNICI
Prijave za predstavitve bomo zbirali od novembra 2022 do januarja 2023. Obrazec za prijavo je objavljen na koncu strani.
SEMINAR Z JAMESOM NOTTINGHAMOM (17.3.2023)
James Nottingham je najbolje poznan kot ustvarjalec Brezna učenja (The Learning Pit®). V svetu je iskan in priznan govornik ter avtor enajstih knjig o poučevanju, učenju in vodenju. Njegov pristop vsebuje izziv, povratno informacijo, poizvedovanje in rastočo miselnost. Njegove predstavitve
odlikuje redka veščina združevanja osupljivih anekdot, neizprosnih raziskav in praktičnih nasvetov v resnično prepričljivo zgodbo.
James bo na seminarju spregovoril o strukturi učne ure s ciljem večjega angažmaja učencev. Učitelji, ki se bodo udeležili seminarja bodo izvedeli, kako optimalno voditi pouk z neposredno razlago, s sodelovanjem in raziskovanjem učencev oz. dijakov ter vprašanji v podporo učenju. Posebej se bo posvetil kakovostni povratni informaciji in Breznu učenja.
Na seminarju je prostora le za 100 udeležencev. Potekal bo med 9.00 in 17.00 uro. Seminar ne bo simultano prevajan. Za pomoč pri komunikaciji z vodjem seminarja bodo na voljo učitelji angleščine in študenti.
Fotografiranje in snemanje dogodka
Organizator si pridržuje pravico do audio, video in foto dokumentiranja dogodka. Gradiva so last organizatorja. Organizator lahko audio, video in foto gradiva z dogodka časovno neomejeno uporablja v promocijske namene.
je namenjen učiteljem in ravnateljem, ki si želijo slišati uspešne zgodbe in videti primere formativne pedagogike v različnih starostnih stopnjah in za različne predmete.
Posvet ponuja priložnost za:
– predstavitev primerov iz prakse,
– predstavitev novosti iz Slovenije in tujine,
– analizo razvoja formativnega spremljanja,
– izmenjavo izkušenj o tem, kaj deluje in kaj ne,
– navezovanje stikov in mreženje.
Mateja Peršolja s.p.
Ulica S. Jenka 13a, 1230 Domžale
DŠ SI45706999