PRIMERI UČITELJEVSrednja šola

V nadaljevanju so opisani primeri učnih ur formativnega spremljanja v srednji šoli. V kolikor bi želeli več informacij, pomoči ali priprav, kontaktirajte učiteljico/ja po e-pošti.
Lahko pa prispevate vaš primer v zakladnico odličnih praks formativnega spremljanja. Kratek opis procesa, nekaj kakovostnih fotografij in pripravo z učnimi listi pošljite na e-naslov na koncu strani.
Zorica PotiskUvajanje samopresoje pri biologiji
zorica.potisk@gssk.si
Začetki stavkov za pomoč pri samopresoji dijaka.

POGLED NAZAJ:

To je bila čudovita učna izkušnja, ker …

Moj najljubši del je bil …

Pri učenju sem užival/-a, ker …

Lahko bi …

Nisem pričakoval/-a …

Sedaj, ko sem to dokončal/-a, razumem …

Pred tem nisem vedel/-a, da …

Med potekom dela/učenja/dejavnosti, sem se spraševal/-a …

S sošolcem/-ci se nikakor nisem mogel/-a strinjati, da …

POGLED NAPREJ

Če bi se ponovno lotil/-a tega, bi …

(kaj bi naredil/-a drugače)