Izobraževanja za učiteljeSeminarji

Čez leto organiziramo različne seminarje in usposabljanja za učitelje različnih predmetov in poznavanja formativnega spremljanja. Na tej strani boste našli seminarje izpeljane v živo.
Mesečne (tudi brezplačne) webinarje ali seminarje izpeljane na daljavo ter spletne tečaje, najdete v menijski vrstici pod webinarji in pod spletnimi tečaji.

POIŠČITE ZASE PRIMEREN SEMINAR Prihajajoči seminarji

SEMINAR IN SVETOVANJE
Na vaši šoli
Mateja Peršolja z gosti
Iz razreda v razred
OBISK ŠOL DOMA IN V TUJINI
London
zima 2021/22
ZAČETNI
Formativno spremljanje
NADALJEVALNI SEMINAR
Merila ter povratna informacija
KLUB FORMATIVCEV
Supervizijska srečanja v podporo FS
REGIJSKA SREČANJA ZAČETNIKOV IN EKSPERTOV
Za podporo in izmenjavo izkušenj
sept. 2021
ob 15.00 - 19.00
Samostojno izobraževanje
Spletni tečaji
Regijska srečanja 

Za udeležence, ki so že spoznali formativno spremljanje in ga uvajajo v prakso, ter si želijo medsebojne izmenjave izkušenj z učitelji različnih šol, podoporo in izmenjave idej, vabim na regijska srečanja:

Kotizacija 20 €. Število omejeno na 40 udeležencev oz. max. 3 do 5 prijav/šolo.

Prijava: Zaključena skupina za Primorsko. Odprte prijave za Štajersko.

V primeru, da ste prijavljeni na seminar in odjave ne sporočite najkasneje 3 dni pred dogodkom, vam zaračunamo 10 € za stroške organizacije. 

    20200930_154521
    20200930_150928_z
    20200930_150940_z
    20201001_111804_z
    20201001_111851_z
    Klub formativcev 

    Za udeležence:

    • ki so že spoznali formativno spremljanje in ga uvajajo v prakso,
    • si želijo medsebojne podpore in rednih mesečnih srečanj z učitelji različnih šol, z različnimi izkušnjami s področja formativnega spremljanja,

    vabim na redna supervizijska srečanja, ki bodo potekala na daljavo, ob 18. uri. Prvo, spoznavno srečanje, v torek 5.10.2021 (15.11., 14.12.,18.1., v živo po dogovoru). Izvedli bomo 5 srečanj po dve uri.

    Srečanja so odprta za vse učitelje željne razprave o posodabljanju pouka, učinkih učenja, izmenjave primerov odlične prakse, novostih, pomoči pri pripravah na pouk ter razprav o formativnem spremljanju.

    Letna kotizacija 100 € (plačilo v oktobru 2021). Število omejeno na 20 udeležencev.

    Prijava: Prijave za 2021/22 so zaključene.

    Za redno sodelovanje na srečanjih prejmete potrdilo o udelžebi na 16-urnem seminarju (1 točka).

     
    Seminar Merila in povratna informacija 

    Je namenjen udeležencem, ki so že spoznali formativno spremljanje in ga uporabljajo pri pouku, ter si želijo medsebojne izmenjave izkušenj, poglobitve znanja s področja meril in povratne informacije.

    Na tečaju boste spoznali strategije postavljanja meril oz. kriterijev, naučili se boste razlikovati in oblikovati merila za različne vrste ciljev. Spoznali boste, kakšna je kakovostna povratna informacija. Naučili se boste bolj spretno podajati povratne informacije, z visokim učinkom, v živo in na daljavo.

    Če bodo razmere dopuščale bo seminar izpeljan v živo, sicer pa na daljavo. Seminar traja 4 ure. Začetek bo ob 15.00.

    Seminar Merila in povratna informacija bo izveden 22. novembra 2021.

    PRIJAVE ZAKLJUČENE.

    https://formativno.si/wp-content/uploads/2019/12/Merila-in-PI-mnenja-udeležencev.jpg
    Začetni seminar 

    Začetni seminar formativno spremljanje (1. del, 4 ure) bo 14. oktobra 2021, med 15.00 in 19.00 uro na OŠ Preserje pri Radomljah. Udeleženci seminarja, v delavnicah, simulacijah in posnetkih ur spoznajo celoten proces formativnega spremljanja, ne glede na starostno skupino in predmet. Sledi del učenja na daljavo, ko udeleženci sami preizkusijo izpeljati proces formativnega spremljanja v razredu in pripravijo poročilo oz. predstavitev za srečanje v živo. Drugo srečanje bo v novembru 2021 v živo ali na daljavo. Na srečanju poglobijo znanje ob povratni informaciji kolegov ter svetovalke.

    PRIJAVA zaključeno. Zanimanje pošljite na: info@formativno.si

    Kotizacija: 60 € (za več udeležencev iste šole, popust 10 %) se plača po izvedbi seminarja na e-račun šole in pred izvedbo, če je račun izdan posamezniku.

    Za udeležbo na obeh srečanjih prejmete potrdilo (1 točka za 16-urni seminar).

    V primeru odjave manj kot 3 dni pred dogodkom, zaračunamo 10 € zaradi stroškov organizacije.

     

    Hospitacije in obisk šol doma in v tujini

    Učiteljem, ki so že naredili začetni seminar in več let izvajajo formativno spremljanje, omogočamo obisk in hospitacije na šolah v Angliji. Polni navdiha in novih idej smo se vrnili in jih implementirali v vsakodnevno učenje učencev. Samo čudimo se, kako deluje.

    V kolikor zanima tudi vas, me kontaktirajte na info@formativno.si.

    Naslednja priložnost bo pozimi 2021/22, v kolikor bodo razmere covid-19 dopuščale. Število prijav je omejeno na 10 udeležencev.

    Seminar in svetovanje na vaši šoli

    … na katerem boste (glede na predznanje kolektiva) izvedeli nekaj teoretičnih osnov in predvsem doživeli veliko praktičnih primerov iz vsakdanjega dela z učenci na predmetni ter razredni stopnji, s strani izkušenih “formativk”, z 19-letno prakso na tem področju.

    Izvedba po dogovoru (4 do 8-urni seminar).

    Na voljo so termini od 15. oktobra 2021 dalje. Povpraševanje pošljite na info@formativno.si

    MNENJAMnenja udeležencev o začetnih seminarjih

    “Naj vas sliši čim več ravnateljev in učiteljev. Predvsem ravnatelji na vzhodnem koncu Slovenije.”

    “Včeraj so v zbornici glasno in z navdušenjem razpravljali o vašem predavanju, izkušnjah. Mislim, da ni bilo nikogar, ki ga ne bi navdušili in spodbudili k prvim korakom k spremembam. Hvala vam še enkrat za vse podeljene izkušnje, znanja, napotke. ” 10.1.2018

    “Všeč mi je, ko predavatelj ve kaj govori.”

    “Bilo je odlično. Končno življenjski pogled v FS. Brez birokracije.” 6.2.2018

    “Veliko idej in veliko vloženega truda v poučevanje. Sama bi si želela, da bi moj otrok imel tako učiteljico. Če pa želimo spremembo v sistemu, bi morali vsi učitelji v takšen način poučevanja. Žal se dogaja, da tisti, ki vpeljujemo spremembe, včasih slišimo, da si nekaj izmišljujemo… in da pri drugih učiteljih ni tako. Potem te počasi mine, da bi spreminjal.”

    “Zelo življenjska (uporabna) predstavitev FS, predvsem v primerjavi s predstavitvemi Zavoda za šolstvo na študijskih skupinah. FS je dolg, dolg in zahteven proces, ki ga obvladate. Vse čestitke. Poskrbite, da boste slišani čim večkrat.”

    “Prijetno je, ko ugotoviš, da tudi druge motijo zabetonirani načini dela, odnosi, nesmiselne zahteve, da se jim uprejo in delajo drugače. Da ne ostane le pri kritiziranju navzven temveč, da uvajate in iskreno evalvirate izboljšave.”

    “Priznam, da občudujem vaše delo, ki zahteva velike premike v glavi. Imejte čim več predavanj, da razsvetlite to našo kontrolirano družbo.”

    “Prednost takega izobraževanje je, ker ga izvajajo ljudje, ki so vse povedano preizkusili in znajo odgovoriti praktično na vsa vprašanja. Hvala, ker ste pripravljeni deliti svoje znanje in ideje.”

    “Prednost je, ker smo doživeli formativno spremljanje v praksi, z zgledi ur. Ni bila podana le teorija.”

    “Zelo veliko konkretnih primerov. Mika me, da bo moje delo kmalu primerno vašemu.”

    “Zelo zanimiva in dinamična predstavitev formativnega spremljanja.”

    “Naša učiteljica je bila včeraj na vašem seminarju. Z navdušenjem je danes pripovedovala, kaj vse in kako nazorno ste predstavljali formativno spremljanje.”

    “Všeč mi je, da seminar temelji na praktičnem delu – izhajate iz prakse. Dobila sem veliko idej. Čim več se oglašujte, objavljajte.”

    “Vidi se, da delate s srcem in verjamete, da je formativno spremljanje prava pot. Kar tako naprej!”

    “Zelo lepa in bogata izkušnja! Bili ste neverjetno prepričljivi, cenim in spoštujem vaše delo! Hvala za trud in deljene izkušnje.”

    “Seminar mi je bil zelo všeč, ker posreduje veliko praktičnih primerov in konkretnih predlogov. “

    MNENJAMnenja o nadaljnjih srečanjih

    “Tako si predstavljam, da bi morala zgledati šola. Strokovne debate ob katerih rastemo, se navdihujemo drug drugega.”

    “Prvič sedimo tako konstruktivno skupaj učitelji predmetne in razredne stopnje ter navdihujemo drug drugega”

    “Pri tekem delu so učenci bolj v ospredju, zato mi je všeč.”

    “Dobila sem veliko navdiha in idej.”

    “Ta srečanja so inspiracija in navdih.”

    “Dobila sem potrditev za svoje delo.”

    “Ugotovila sem ,da sem na pravi poti.”

    “Vse delamo prav. Ni prav in narobe. Napake so dovljene in so priložnost za učenje.”

    REFERENCE

    OŠ Senovo, OŠ V. Vodnika, OŠ Dobrovo (2021), OŠ A. Aškerca Velenje, OŠ Preska, OŠ Toneta Okrogarja, 2. OŠ Slovenska Bistrica, OŠ Preserje pri Radomljah, Oš Frana Kranjca Celje (2019), OŠ Danila Lokarja, OŠ Griže, OŠ Petrovče, OŠ Antona Globočnika Postojna, OŠ V. Kraigherja Ljubljana, Oš Šmartno v Tuhinju, OŠ Dobravlje (2018), OŠ Velike Lašče, OŠ I. Skvarče Zagorje ob Savi, Oš Velika Polana (2018), 1. OŠ Slovenj Gradec, OŠ J. Vege Moravče, OŠ Ormož, OŠ Jarenina, OŠ Kostanjevica na Krki, OŠ Ormož, OŠ Ribnica na Pohorju (2017), OŠ Miklavž na Dravskem polju, OŠ Koper, OŠ Sladki Vrh, OŠ Destrnik – Trnovska vas, OŠ Vojke Šmuc Izola, KUPM 2016 (http://www.zrss.si/kupm2016/program/), Gimnazija Nova Gorica, OŠ Ivana Roba Šempeter, Montessori OŠ v Ljubljani, OŠ Alojzija Šuštarja Ljubljana, OŠ Krmelj, OŠ Leskovec pri Krškem.

    Izobraževanja: Dr. John Hattie (Visible learning), Shirley Clarke, Assessment and Evaluation, Education for Tomorrow, D. Wiliam, dr. Natalija Komljanc ZRSŠ