8-urni začetni seminar Formativno spremljanje znanja bo 10. oktobra 2022, med 9.00 in 17.00 uro v M Hotelu, v Ljubljani. Udeleženci seminarja bodo dopoldan v delavnicah, simulacijah in posnetkih ur spoznali celoten proces formativnega spremljanja, ne glede na starostno skupino in predmet.
Popoldan bo potekal v skupinah, kjer bodo udeleženci slišali primere FS za predmet in starostno skupino, ki jo poučujejo. Na voljo bodo izkušeni učitelji, ki bodo z njimi delili primere iz prakse. V načrtu imamo izvedbo primerov FS za angleščino, prvo triado, drugo triado, matematiko in še kemijo ali slovenščino (glede na interes prijavljenih). Število prijav je omejeno, zato pohitite s prijavo.
Lahko izbirate:
PRIJAVA: Na obrazcu 1KA: https://1ka.arnes.si/a/115ebd99
Kotizacija:
Plačate lahko kot samoplačnik. Po prijavi izdamo račun, ki ga poravnate z nakazilom na TRR do 5.10.2022. Plačilo je lahko tudi preko e-računa, ki ga prejme šola po prijavi.
Za prijave do 1.9.2022 prejmete 10 € popusta.
Naslednji začetni seminar bo v šolskem letu 2023/24.
Za udeležbo na tečaju in popoldanski delavnici s primeri prejmete potrdilo (0,5 točke).
V primeru odjave manj kot 3 dni pred dogodkom, zaračunamo 20 € za stroške organizacije.
Za udeležence, ki so že spoznali formativno spremljanje in ga uvajajo v prakso, ter si želijo medsebojne izmenjave izkušenj z učitelji različnih šol, podoporo in izmenjave idej, vabim na regijska srečanja:
Kotizacija 20 €. Število omejeno na 40 udeležencev oz. max. 3 do 5 prijav/šolo.
Prijava: Bo objavljeno marca 2023.
Za udeležence:
vabim na redna supervizijska srečanja, ki bodo potekala na daljavo, ob 18. uri. Izvedli bomo 3 srečanja (december, , januar, marec) po 90 minut. Zadnje srečanje bo v živo, po 24.6.2023.
Srečanja so namenjena vodjem razvojnih skupin in učiteljem, ki že nekaj let izvajajo formativno pedagogiko in so pripravljeni na poglabljanje znanja o FS, posodabljanje pouka, merjenje učinka učenja ter izmenjave primerov odlične prakse.
Letna kotizacija bo objavljena v novembru
Število omejeno na 20 udeležencev.
Prijava: Mesta so zapolnjena.
Za redno sodelovanje na srečanjih prejmete potrdilo o udelžebi na 16-urnem seminarju (1 točka).
Za udeležence:
Vabimo vas na intervizijska srečanja predmetnih skupin za:
Izvedena bodo tri srečanja na daljavo (Zoom) po 90 minut. Srečanja bodo vodile učiteljice z večletnimi izkušnjami s formativnim spremljanjem. Namen srečanj je predstavitev in izmenjava dobre prakse z namenom izboljšanja le-te. V interviziji torej sodelujejo strokovnjaki, ki izhajajo iz podobnega področja dela, hkrati pa imajo primerljivo stopnjo poklicnega znanja ter izkušenj. Pomagajo pri analizi, načrtovanju in preizkušanju sprememb ter se podpirajo pri strokovnem razvoju.
Srečanja se ne bodo snemala, ker so namenjena pogovoru in izmenjavi izkušenj z aktivno udeležbo.
Kotizacija za vsa tri srečanja 50 € + DDV.
Učitleji za sodelovanje prejmejo potrdilo o udeležbi za 0,5 točke.
Prijave na spodnjem obrazcu do 10.2.2023.
[contact-form-7 id=”9021″ title=”Contact form Predmetne skupine”]
Je namenjen udeležencem, ki so že spoznali formativno spremljanje in ga uporabljajo pri pouku, ter si želijo medsebojne izmenjave izkušenj, poglobitve znanja s področja meril in povratne informacije.
Na tečaju boste spoznali strategije postavljanja meril oz. kriterijev, naučili se boste razlikovati in oblikovati merila za različne vrste ciljev. Spoznali boste, kakšna je kakovostna povratna informacija. Naučili se boste bolj spretno podajati povratne informacije, z visokim učinkom, v živo in na daljavo.
Seminar bo izveden na daljavo. Traja 3 ure. Začetek bo ob 15.00.
Seminar Merila in povratna informacija bo izveden 7.12. 2022.
PRIJAVE so zaključene.
KOTIZACIJA: 50 €
Učiteljem, ki so že naredili začetni seminar in več let izvajajo formativno spremljanje, omogočamo obisk in hospitacije na šolah v Angliji.
Učitelji se vrnejo polni navdiha in novih idej, ki jih implementirajo v vsakodnevno učenje učencev.
Naslednja priložnost predvidomo oktobra 2023. Tema bo vidno učenje, formativno spremljanje znanja in razvoj šole. Število prijav je omejeno na 10 udeležencev. Stroški poti, bivanja in organizacije znašajo od 600 € – 1000/osebo (let, bivanje, organizacija). Imeli bomo vsaj enodnevni vodeni ogled šole v Essexu.
Končne cene so odvisne od izbranega leta in hotela. Število je omejeno na 10 udeležencev.
V kolikor tak obisk zanima tudi vas, me kontaktirajte na info@formativno.si.
… na katerem boste (glede na predznanje kolektiva) izvedeli nekaj teoretičnih osnov in predvsem doživeli veliko praktičnih primerov iz vsakdanjega dela z učenci na predmetni ter razredni stopnji, s strani izkušenih “formativk”, z 20-letno prakso na tem področju.
Izvedba po dogovoru (4 do 6-urni seminar).
Na voljo so termini od marca 2023 dalje. Povpraševanje pošljite na info@formativno.si
“Naj vas sliši čim več ravnateljev in učiteljev. Predvsem ravnatelji na vzhodnem koncu Slovenije.”
“Včeraj so v zbornici glasno in z navdušenjem razpravljali o vašem predavanju, izkušnjah. Mislim, da ni bilo nikogar, ki ga ne bi navdušili in spodbudili k prvim korakom k spremembam. Hvala vam še enkrat za vse podeljene izkušnje, znanja, napotke. ” 10.1.2018
“Všeč mi je, ko predavatelj ve, kaj govori.”
“Bilo je odlično. Končno življenjski pogled v FS. Brez birokracije.” 6.2.2018
“Veliko idej in veliko vloženega truda v poučevanje. Sama bi si želela, da bi moj otrok imel tako učiteljico. Če pa želimo spremembo v sistemu, bi morali vsi učitelji v takšen način poučevanja. Žal se dogaja, da tisti, ki vpeljujemo spremembe, včasih slišimo, da si nekaj izmišljujemo… in da pri drugih učiteljih ni tako. Potem te počasi mine, da bi spreminjal.”
“Zelo življenjska (uporabna) predstavitev FS, predvsem v primerjavi s predstavitvemi Zavoda za šolstvo na študijskih skupinah. FS je dolg, dolg in zahteven proces, ki ga obvladate. Vse čestitke. Poskrbite, da boste slišani čim večkrat.”
“Prijetno je, ko ugotoviš, da tudi druge motijo zabetonirani načini dela, odnosi, nesmiselne zahteve, da se jim uprejo in delajo drugače. Da ne ostane le pri kritiziranju navzven temveč, da uvajate in iskreno evalvirate izboljšave.”
“Priznam, da občudujem vaše delo, ki zahteva velike premike v glavi. Imejte čim več predavanj, da razsvetlite to našo kontrolirano družbo.”
“Prednost takega izobraževanje je, ker ga izvajajo ljudje, ki so vse povedano preizkusili in znajo odgovoriti praktično na vsa vprašanja. Hvala, ker ste pripravljeni deliti svoje znanje in ideje.”
“Prednost je, ker smo doživeli formativno spremljanje v praksi, z zgledi ur. Ni bila podana le teorija.”
“Zelo veliko konkretnih primerov. Mika me, da bo moje delo kmalu primerno vašemu.”
“Zelo zanimiva in dinamična predstavitev formativnega spremljanja.”
“Naša učiteljica je bila včeraj na vašem seminarju. Z navdušenjem je danes pripovedovala, kaj vse in kako nazorno ste predstavljali formativno spremljanje.”
“Všeč mi je, da seminar temelji na praktičnem delu – izhajate iz prakse. Dobila sem veliko idej. Čim več se oglašujte, objavljajte.”
“Vidi se, da delate s srcem in verjamete, da je formativno spremljanje prava pot. Kar tako naprej!”
“Zelo lepa in bogata izkušnja! Bili ste neverjetno prepričljivi, cenim in spoštujem vaše delo! Hvala za trud in deljene izkušnje.”
“Seminar mi je bil zelo všeč, ker posreduje veliko praktičnih primerov in konkretnih predlogov. “
“Tako si predstavljam, da bi morala zgledati šola. Strokovne debate ob katerih rastemo, se navdihujemo drug drugega.”
“Prvič sedimo tako konstruktivno skupaj učitelji predmetne in razredne stopnje ter navdihujemo drug drugega”
“Pri tekem delu so učenci bolj v ospredju, zato mi je všeč.”
“Dobila sem veliko navdiha in idej.”
“Ta srečanja so inspiracija in navdih.”
“Dobila sem potrditev za svoje delo.”
“Ugotovila sem ,da sem na pravi poti.”
“Vse delamo prav. Ni prav in narobe. Napake so dovljene in so priložnost za učenje.”