Izobraževanja za učiteljeSeminarji

Čez leto organiziramo različne seminarje in usposabljanja za učitelje različnih predmetov in poznavanja formativnega spremljanja. Na tej strani boste našli seminarje izpeljane v živo.
Mesečne (tudi brezplačne) webinarje ali seminarje izpeljane na daljavo ter spletne tečaje, najdete v menijski vrstici pod webinarji in pod spletnimi tečaji.

POIŠČITE ZASE PRIMEREN SEMINAR Prihajajoči seminarji

SEMINAR IN SVETOVANJE
Na vaši šoli
Mateja Peršolja z gosti
Iz razreda v razred
OBISK ŠOL DOMA IN V TUJINI
London
ZAČETNI
Formativno spremljanje
NADALJEVALNI SEMINAR
Merila ter povratna informacija
KLUB FORMATIVCEV
Supervizijska srečanja v podporo FS
REGIJSKA SREČANJA ZAČETNIKOV IN EKSPERTOV
Za podporo in izmenjavo izkušenj
Samostojno izobraževanje
Spletni tečaji
Začetni seminar 

8-urni začetni seminar Formativno spremljanje znanja bo 10. oktobra 2022, med 9.00 in 17.00 uro v M Hotelu, v Ljubljani. Udeleženci seminarja bodo dopoldan v delavnicah, simulacijah in posnetkih ur spoznali celoten proces formativnega spremljanja, ne glede na starostno skupino in predmet.

Popoldan bo potekal v skupinah, kjer bodo udeleženci slišali primere FS za predmet in starostno skupino, ki jo poučujejo. Na voljo bodo izkušeni učitelji, ki bodo z njimi delili primere iz prakse. V načrtu imamo izvedbo primerov FS za angleščino, prvo triado, drugo triado, matematiko in še kemijo ali slovenščino (glede na interes prijavljenih). Število prijav je omejeno, zato pohitite s prijavo.

Lahko izbirate:

  1. Samo popoldansko delavnico s primeri za vaš predmet, 10.10.2022, med 14. 00 in 17.00 (60 €).
  2. Celodnevni tečaj v živo (110 €), med 9.00 in 17.00 uro.
  3. Celodnevni tečaj v živo in spletni tečaj s posnetki in gradivi (150 €).
  4. Začetni spletni tečaj FS in popoldansko delavnico s primeri za vaš predmet, 10.10.2022, med 14. 00 in 17.00 (120 €).

PRIJAVA:  Na obrazcu 1KA: https://1ka.arnes.si/a/115ebd99 

Kotizacija:

  1. Popoldanska delavnica 60 €. Za tri prijavljene iz iste šole 50 €.
  2. Celodnevni tečaj v živo 110 €.  Za tri prijavljene iz iste šole 100 €.
  3. Celodnevni tečaj v živo in spletni tečaj s posnetki in gradivi (150 €). Za tri prijavljene iz iste šole 140.
  4. Začetni na daljavo, popoldanske delavnice v živo 120 €. Za tri prijavljene iz iste šole 110 €.

Plačate lahko kot samoplačnik. Po prijavi izdamo račun, ki ga poravnate z nakazilom na TRR do 5.10.2022. Plačilo je lahko tudi preko e-računa, ki ga prejme šola po prijavi.

Za prijave do 1.9.2022 prejmete 10 € popusta.

Naslednji začetni seminar bo v šolskem letu 2023/24.

Za udeležbo na tečaju in popoldanski delavnici s primeri prejmete potrdilo (0,5 točke).

V primeru odjave manj kot 3 dni pred dogodkom, zaračunamo 20 € za stroške organizacije.

 

Regijska srečanja 

Za udeležence, ki so že spoznali formativno spremljanje in ga uvajajo v prakso, ter si želijo medsebojne izmenjave izkušenj z učitelji različnih šol, podoporo in izmenjave idej, vabim na regijska srečanja:

  • PRIMORSKA 30. junij 2022, OŠ Dobrovo.
  • ŠTAJERSKA jesen 2023

Kotizacija 20 €. Število omejeno na 40 udeležencev oz. max. 3 do 5 prijav/šolo.

Prijava: Bo objavljeno marca 2023.

 
20200930_154521
20200930_150928_z
20200930_150940_z
20201001_111804_z
20201001_111851_z
Klub formativcev 

Za udeležence:

  • ki redno uporabljajo formativno pedagogiko ter vodijo druge pri uvajanju,
  • si želijo medsebojne podpore in rednih mesečnih srečanj z učitelji različnih šol, vodjem razvojnih skupina na šolah,

vabim na redna supervizijska srečanja, ki bodo potekala na daljavo, ob 18. uri.  Izvedli bomo 3 srečanja (december, , januar, marec) po 90 minut. Zadnje srečanje bo v živo, po 24.6.2023.

Srečanja so namenjena vodjem razvojnih skupin in učiteljem, ki že nekaj let izvajajo formativno pedagogiko in so pripravljeni na poglabljanje znanja o FS, posodabljanje pouka, merjenje učinka učenja ter izmenjave primerov odlične prakse.

Letna kotizacija bo objavljena v novembru

Število omejeno na 20 udeležencev.

Prijava: Mesta so zapolnjena.

Za redno sodelovanje na srečanjih prejmete potrdilo o udelžebi na 16-urnem seminarju (1 točka).

 
Predmetne skupine za formativno pedagogiko (intervizijska srečanja)

Za udeležence:

  • ki uvajajo formativno pedagogiko (opravljen začetni seminar je prednost),
  • si želijo medsebojne podpore in srečanja z učitelji različnih šol ter izmenjave izkušenj.

Vabimo vas na intervizijska srečanja predmetnih skupin za:

  • 1. triado (13.2., 13.3., 13.4. ob 17.00 do 18.30)
  • 2. triado (21.2., 21.3., 18.4. ob 19.30 do 21.)
  • matematiko (20. 2., 13. 3. in 17. 4. ob 19.00 do 20.30)
  • kemijo (20. 3., 24. 4., 15. 5. ob 17.00 do 18.30)

Izvedena bodo tri srečanja na daljavo (Zoom) po 90 minut. Srečanja bodo vodile učiteljice z večletnimi izkušnjami s formativnim spremljanjem. Namen srečanj je predstavitev in izmenjava dobre prakse z namenom izboljšanja le-te. V interviziji torej sodelujejo strokovnjaki, ki izhajajo iz podobnega področja dela, hkrati pa imajo primerljivo stopnjo poklicnega znanja ter izkušenj. Pomagajo pri analizi, načrtovanju in preizkušanju sprememb ter se podpirajo pri strokovnem razvoju.

Srečanja se ne bodo snemala, ker so namenjena pogovoru in izmenjavi izkušenj z aktivno udeležbo.

Kotizacija za vsa tri srečanja 50 € + DDV. 

Učitleji za sodelovanje prejmejo potrdilo o udeležbi za 0,5 točke.

Prijave na spodnjem obrazcu do 10.2.2023.

[contact-form-7 id=”9021″ title=”Contact form Predmetne skupine”]

 
Seminar Merila in povratna informacija 

Je namenjen udeležencem, ki so že spoznali formativno spremljanje in ga uporabljajo pri pouku, ter si želijo medsebojne izmenjave izkušenj, poglobitve znanja s področja meril in povratne informacije.

Na tečaju boste spoznali strategije postavljanja meril oz. kriterijev, naučili se boste razlikovati in oblikovati merila za različne vrste ciljev. Spoznali boste, kakšna je kakovostna povratna informacija. Naučili se boste bolj spretno podajati povratne informacije, z visokim učinkom, v živo in na daljavo.

Seminar bo izveden na daljavo. Traja 3 ure. Začetek bo ob 15.00.

Seminar Merila in povratna informacija bo izveden 7.12. 2022.

PRIJAVE so zaključene.

KOTIZACIJA: 50 €

https://formativno.si/wp-content/uploads/2019/12/Merila-in-PI-mnenja-udeležencev.jpg
Hospitacije in obisk šol doma in v tujini

Učiteljem, ki so že naredili začetni seminar in več let izvajajo formativno spremljanje, omogočamo obisk in hospitacije na šolah v Angliji.

Učitelji se vrnejo polni navdiha in novih idej, ki jih implementirajo v vsakodnevno učenje učencev.

Naslednja priložnost predvidomo oktobra 2023. Tema bo vidno učenje, formativno spremljanje znanja in razvoj šole. Število prijav je omejeno na 10 udeležencev. Stroški poti, bivanja in organizacije znašajo od 600 € – 1000/osebo (let, bivanje, organizacija). Imeli bomo vsaj enodnevni vodeni ogled šole v Essexu.

Končne cene so odvisne od izbranega leta in hotela. Število je omejeno na 10 udeležencev.

V kolikor tak obisk zanima tudi vas, me kontaktirajte na info@formativno.si.

 
Seminar in svetovanje na vaši šoli

… na katerem boste (glede na predznanje kolektiva) izvedeli nekaj teoretičnih osnov in predvsem doživeli veliko praktičnih primerov iz vsakdanjega dela z učenci na predmetni ter razredni stopnji, s strani izkušenih “formativk”, z 20-letno prakso na tem področju.

Izvedba po dogovoru (4 do 6-urni seminar).

Na voljo so termini od marca 2023 dalje. Povpraševanje pošljite na info@formativno.si

MNENJAMnenja udeležencev o začetnih seminarjih

“Naj vas sliši čim več ravnateljev in učiteljev. Predvsem ravnatelji na vzhodnem koncu Slovenije.”

“Včeraj so v zbornici glasno in z navdušenjem razpravljali o vašem predavanju, izkušnjah. Mislim, da ni bilo nikogar, ki ga ne bi navdušili in spodbudili k prvim korakom k spremembam. Hvala vam še enkrat za vse podeljene izkušnje, znanja, napotke. ” 10.1.2018

“Všeč mi je, ko predavatelj ve, kaj govori.”

“Bilo je odlično. Končno življenjski pogled v FS. Brez birokracije.” 6.2.2018

“Veliko idej in veliko vloženega truda v poučevanje. Sama bi si želela, da bi moj otrok imel tako učiteljico. Če pa želimo spremembo v sistemu, bi morali vsi učitelji v takšen način poučevanja. Žal se dogaja, da tisti, ki vpeljujemo spremembe, včasih slišimo, da si nekaj izmišljujemo… in da pri drugih učiteljih ni tako. Potem te počasi mine, da bi spreminjal.”

“Zelo življenjska (uporabna) predstavitev FS, predvsem v primerjavi s predstavitvemi Zavoda za šolstvo na študijskih skupinah. FS je dolg, dolg in zahteven proces, ki ga obvladate. Vse čestitke. Poskrbite, da boste slišani čim večkrat.”

“Prijetno je, ko ugotoviš, da tudi druge motijo zabetonirani načini dela, odnosi, nesmiselne zahteve, da se jim uprejo in delajo drugače. Da ne ostane le pri kritiziranju navzven temveč, da uvajate in iskreno evalvirate izboljšave.”

“Priznam, da občudujem vaše delo, ki zahteva velike premike v glavi. Imejte čim več predavanj, da razsvetlite to našo kontrolirano družbo.”

“Prednost takega izobraževanje je, ker ga izvajajo ljudje, ki so vse povedano preizkusili in znajo odgovoriti praktično na vsa vprašanja. Hvala, ker ste pripravljeni deliti svoje znanje in ideje.”

“Prednost je, ker smo doživeli formativno spremljanje v praksi, z zgledi ur. Ni bila podana le teorija.”

“Zelo veliko konkretnih primerov. Mika me, da bo moje delo kmalu primerno vašemu.”

“Zelo zanimiva in dinamična predstavitev formativnega spremljanja.”

“Naša učiteljica je bila včeraj na vašem seminarju. Z navdušenjem je danes pripovedovala, kaj vse in kako nazorno ste predstavljali formativno spremljanje.”

“Všeč mi je, da seminar temelji na praktičnem delu – izhajate iz prakse. Dobila sem veliko idej. Čim več se oglašujte, objavljajte.”

“Vidi se, da delate s srcem in verjamete, da je formativno spremljanje prava pot. Kar tako naprej!”

“Zelo lepa in bogata izkušnja! Bili ste neverjetno prepričljivi, cenim in spoštujem vaše delo! Hvala za trud in deljene izkušnje.”

“Seminar mi je bil zelo všeč, ker posreduje veliko praktičnih primerov in konkretnih predlogov. “

MNENJAMnenja o nadaljnjih srečanjih

“Tako si predstavljam, da bi morala zgledati šola. Strokovne debate ob katerih rastemo, se navdihujemo drug drugega.”

“Prvič sedimo tako konstruktivno skupaj učitelji predmetne in razredne stopnje ter navdihujemo drug drugega”

“Pri tekem delu so učenci bolj v ospredju, zato mi je všeč.”

“Dobila sem veliko navdiha in idej.”

“Ta srečanja so inspiracija in navdih.”

“Dobila sem potrditev za svoje delo.”

“Ugotovila sem ,da sem na pravi poti.”

“Vse delamo prav. Ni prav in narobe. Napake so dovljene in so priložnost za učenje.”