Nataša Lenarčič, izkušena učiteljica prve triade, ki uspešno povezuje formativno spremljanje znanja, teorijo izbire (Glasser) in nevro lingvistično programiranje.
Nataša je izkušena učiteljica pri uvajanju socialnih veščin in grajenju dobrih odnosov, ki vključujejo spretnosti formativnega spremljanja in samoevalvacije.
Njeni učenci
- Se znajo sami umiriti.
- Verjamejo vase.
- Poznajo strategije reševanja, kadar se znajdejo v zanje učno zahtevnih situacijah.
- Vedo, da kar zmore eden, zmorejo vsi.
- Znajo ubesediti svoje občutke in čustva.
- Jasno izražajo svoja pričakovanja.
- Znajo na miren način reševati medsebojne spore.
Maja Pur Tretjak, učiteljica razrednega pouka in vneta raziskovalka formativnega spremljanja. Radovednost ohranja njen žar do pedagoškega dela in učencev v razredu. Neguje jo tako pri svojih učencih kot pri sebi. Odkriva jo kot notranjo motivacijo pri vsakem učencu, kar jo spodbuja k premišljenemu oblikovanju učnega okolja, v katerem lahko vsak izkaže svoje močno področje in doživi zadovoljstvo ob novem spoznanju. Raziskovanje je postalo del njenega delovanja in način poučevanja.
Nina Poljanšek, učiteljica kemije na OŠ Preska v Medvodah. Radovednost, volja in strast so moji sopotniki že vse življenje.
Ko sem pred petnajstimi leti prvič stopila v razred, sem seveda od učencev pričakovala podobno. V nekaj letih sem spoznala, da nimam čarobne paličice, s katero bi spreminjala pasivnost, (ne)odgovornost in (ne)voljo učencev, ki so me frustrirale. Spraševala sem se, kaj še lahko postorim, predno morda celo zamenjam poklic.
Pred petimi leti sem se prvič srečala s formativnim spremljanjem učenja in od takrat počasi gradim.
Našla sem pot, ki učencem omogoča prevzemanje odgovornosti za učenje. Pot, ki učencem ponudi spoznanje, da imajo vpliv na svoja dejanja in s tem na posledice, ki dejanjem sledijo.
V nekaj mesecih se osmošolci, ki se v osmem razredu prvič srečajo s formativnim spremljanjem, naučijo sooblikovati namene učenja in merila uspešnosti ter glede na merila samopresodijo svoje znanje. Najbolj me navdihuje, da so učenci pri pouku aktivni. Povedo, da jim je všeč, da se večino snovi naučijo v šoli.
Nemogoče z majhnimi in vztrajnimi koraki postaja mogoče in realno.
Kristina Ferel, izkušena učiteljica, začetnica formativnega spremljanja v prvi in drugi triadi.
Odlično izvaja projektno učenje, kjer povezuje različna predmetna področja, učenci pa pridobivajo veščine 21. stoletja.
Kristina je izkušena predavateljica, vodja delavnic in razvojnih skupin.