Moje objave v časopisih in revijah
- Strah o ocenjevanju ali kako ustvarjamo slike o drugih ljudeh (Časnik, 17.12.2022)
- Standard ali izjemnost. Izberite. (Delo, Gostujoče pero, 6.9.2022)
- Odprto pismo snovalcem Izhodišč za prenovo učnih načrtov v snovni šoli in gimnaziji (Časnik 5.9.2022)
- O šoli in sitemu v družbi, ki podpira povprečnega človeka (Časnik, 16.8.2022)
- Slovenska šola na poti k odličnosti (Delo, Gostujoče pero, 28.6.2022)
- Tehnologija ne more zamenjati učitelja (Delo, Gostujoče pero, 7.4.2021)
- Pot je pomembnejša od cilja (Delo, Gostujoče pero, 24.11.2020)
- Ko petica ne izmeri vsega znanja (Dnevnikov Objektiv, 15. 2. 2020)
- Stebri, ki bi morali biti trden temelj, so vrhovi, ki jih je treba porezati (Delo, Gostujoče pero, 20.12.2018)
- Odgovor na Diktatura petk, Mladina (11.5.2018)
- Številčne ocene niso primerna oblika povratnih informacij (analiza raziskave). Vzgoja in izobraževanje, november 2017 (letnik 48, št. 4/5).
- Obred nadzora in dlakocepstva, Delo, Gostujoče pero (2017)
- Vzgoja neodgovornosti. Delo, Gostujoče pero (2016) med petimi najbolj branimi prispevki v 2016 (http://www.times.si/nasih-deset-najbolj-branih-mnenjskih-clankov–30e4cff9c8005a8ddeba1aa1f0c47c017dcbf625.html )
- Spletni zvezek izkušenih formativk (str.68 – 86).
- Formative assessment in Slovenian Schools. Collection of papers, International conference Assessment for learning in 21 century, Ohrid, Macedonia, 2011.
- Samoregulacija učenja pri matematiki. Vzgoja in izobraževanje. 2007.
- Poti do kakovostnega pouka/znanja. Matematika v šoli.Letnik 13, št.3-4, december 2007.
- Formativno spremljanje znanja pri matematiki. Didaktika ocenjevanja znanja, zbornik. ZRSŠ 2008.
- Vodenje skupine pri akcijekm raziskovanju in razvojnih projektih. Didaktika ocenjevanja, zbornik. ZRSŠ 2009
- Strah pred ocenjevanjem, kaj je že to? Uvajanje formativnega spremljanja in spreminjanje poučevanja na (str. 276) http://www.zrss.si/pdf/zbornikprispevkovkupm2012.pdf
- Peršolja, dr. Burdenski: Formative monitoring of students´ progress based of choice theory. International journal of choice theory and reality therapy, vol. XXX, no. 1, fall 2010.
- Formativno spremljanje učenčevega napredka v pogledu teorije izbire. V: Glasserjeva kakovostna šola na slovenskem, zbornik strokovnega srečanja 2011, Inštitut za realitetno terapijo. str.147- 158.
- Zaključek razvojnoaplikativnega projekta oz. zakaj bi ga morali nadaljevati. Didaktika ocenjevanja znanja. Zbornik. 2009.