Vesna Štavdeker Spremljanje in samovrednotenje znanja pri angleščini v drugem razredu Ga. Vesna Štavdeker, prof. ang. in geo., z nami deli primer učinkovitega dela s plakatom in odgovarja na vprašanje: “Kako lahko s pomočjo plakata učenci spremljajo in ovrednotijo svoj napredek?” About... 2. razred angleščina angleščina za učitelje 23. feb. 2024 Prva triada
Karmen Kržan PRIPOMOČKI ZA SAMOKONTROLO UČENCEM Z UČNIMI TEŽAVAMI Pripomočki za samonadzor pri pravopisu Za učence s težavami pri pravopisu sem na osnovi diagnostike predznanja (narek, samostojni zapisi krajših besedil, pregled zvezkov) izdelala pripomočke za samoko... 1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred DSP slovenščina za starše 5. feb. 2024 Prva triada
ANDREJA BERLOT KONCUT V gledališču V 2. razredu je kar nekaj ur namenjenih dramatizaciji in njenemu ocenjevanju. Pri ocenjevanju ocenjujemo nastop in vživljanje učenca v vlogo ter poznavanje pojmov, ki so povezani z gledališčem in dram... 1. razred 2. razred likovna umetnost slovenščina 1. feb. 2024
Teja Franc in Kaja Štefanec Primeri formativnega spremljanja v 3. razredu Jutranja rutina Vsak šolski dan začnemo z jutranjo rutino. Naloga učencev pred poukom je, da se pripravijo na pouk. V pomoč so jim kriteriji uspešnosti priprave na pouk v obliki piktogramov, ki so izo... 3. razred matematika slovenščina 14. jan. 2024
Andreja Jurkovič Spremljanje znanja pri urah dodatne strokovne pomoči V predstavljenem primeru je opisano delo z učencem, ki v letošnjem šolskem letu obiskuje 3. razred. Z odločbo o usmeritvi je učenec opredeljen kot dolgotrajno bolan otrok in kot otrok z govorno-jeziko... 2. razred 3. razred DSP slovenščina 29. nov. 2023
Kristina Cencič OKOLJE: Človeško telo Kristina Cencič CILJ: Učenec prepozna, pokaže, poimenuje zunanje dele telesa. Učenec pridobi socialne veščine (delo in sodleovanje v paru in skupini) ter delovne navade. Predznanje: Proces formativneg... 1. razred okolje 28. jun. 2023
Darinka Čobec LIKOVNA UMETNOST Darinka Čobec: darinka.cobec@gmail.com Darinka Čobec z vami deli merila za likovno umetnost, ki so jih na podlagi vzorčnih primerov oblikovali učenci. Po analizi in povratni informaciji so učenci nadg... 2. razred likovna umetnost 28. jun. 2023
Darinka Čobec MERILA ZA BRANJE Darinka Čobec PROCES OBLIKOVANJA MERIL ZA BRANJE (2.r) Učenci so skupaj z učitlejico oblikovali merila za branje s pomočjo posnetka . Učiteljica si je z učenci pogledala vzorčni primer branja. Po ogle... 1. razred 2. razred branje 28. jun. 2023
OPISMENJEVANJE Renata Sešel OBLIKOVANJE MERIL PISANJA ČRK IN SAMOPRESOJE Pri procesu opismenjevanja (spoznavanja velikih tiskanih črk) sem sredi letošnjega šolskega leta začela postopoma uvajati korake formativnega ... 1. razred slovenščina 28. jun. 2023
Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Petra Mekiš UČENEC UČENCU UČITELJ Kako vpeljati samopreverjanje v 1. razredu? Vsak učitelj se je že znašel v situaciji, ko mu je veliko učencev naenkrat prineslo svoje delo v pregled. Ko sem se kot ra... 1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 28. jun. 2023
Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Saša Kravos SPREMLJANJE NAPREDKA Z MAGNETKI Kako omogočiti učencem pregled nad lastnim napredkom v procesu učenja? Učitelji vsakodnevno opazujemo otroke pri učenju in ugotavljamo, ali gre učenje v pra... 1. razred 2. razred 3. razred likovna umetnost slovenščina 28. jun. 2023
UČENJE in SPREMLJANJE NAPREDKA V BRANJU Andrejka Gabrovec, Melita Čibej Pri učencih 1. razreda so faze branja, v katerih je ob prihodu v šolo posamezen učenec zelo različne, saj učenci prihajajo z različnim predznanjem. Na razvoj tehnike br... 1. razred branje 28. jun. 2023